Що таке SEO?
SEO - це абревіатура від словосполучення Search Engine Optimization, що дослівно перекладається як "Оптимізація для пошукових систем". Прикладом такої пошукової системи є Google - найпопулярніша пошукова система у світі на сьогоднішній день. Існує багато інших систем пошуку, зокрема Bing, DuckDuckGo, Yandex, Baidu та інші. В кожній країні надають свої переваги у виборі пошуковика. Наприклад, Baidu використовують у Китаї, тоді як в Україні віддають перевагу Google та Bing. Загальною рисою всіх пошукових систем є вимоги до вебсайтів. Для приведення сайту у відповідність до цих вимог і існує SEO.
Що таке SEO-оптимізація - пояснення простими словами
SEO-оптимізація - це процес покращення сайту під вимоги пошуковика. Кожен інтернет-пошуковик має свої алгоритми, за допомогою яких він визначає, який сайт показуватиметься вище в пошуковій видачі. По суті, це набір правил, що включає безліч факторів, за якими розраховується, якому ресурсу надати вищі позиції у видачі.
Кінцева мета SEO - це виведення вебсайту в ТОП видачі пошуковика за певними ключовими запитами. Для досягнення цієї мети необхідно володіти досить великою кількістю знань і чималим досвідом. Маленькі та великі компанії часто наймають на роботу людей з відповідними навичками та готові платити їм великі суми за досягнення результату. Внаслідок цього, свого часу, на ринку праці з'явилася нова професія - SEO-фахівець.
SEO-просування сприяє не тільки збільшенню кількості відвідувачів на ресурс, а й залученню цільової аудиторії, готової робити покупки та замовляти послуги. При цьому це ще й спосіб заощадити на рекламних кампаніях.
Для того, щоб побачити приклад якісного просування сайтів, достатньо ввести в Google будь-який ключовий запит і переглянути список ресурсів у видачі. Наприклад, якщо ввести в Google питання "Що таке SEO-просування", можна побачити наступну картину:
Як бачите, в результаті відобразився список вебсайтів, які Google вважає найбільш релевантними (підходящими) під введений запит та найбільш відповідними його вимогам.
SEO-просування -як оптимізувати сайт?
Google враховує безліч факторів для присвоєння сторінці позиції у видачі. Проте можна виділити головні з них:
- Якість контенту;
- Ключові слова;
- Авторитет домену;
- Адаптивність мобільної версії;
- Швидкість завантаження;
- Поведінкові фактори;
- Вхідні посилання.
Фактори ранжування можуть змінюватися з часом, тому досвідчені фахівці завжди стежать за оновленнями алгоритмів Google. Регулярне відстеження допомагає вчасно скоригувати стратегію просування, врахувати всі зміни та впровадити їх на сайт. Крім того, Google публікує офіційну документацію з пошукової оптимізації. Вона доступна для всіх власників сайтів, що дає можливість кожному детально вивчити алгоритми та покращити позиції свого ресурсу у видачі.
Вивчення пошукової оптимізації - це тривалий і важкий процес, тому компанії звертаються за послугами до агентства або приватного SEO-фахівця.