Розробка структури сайту
Правильна структура веб-сайту дає можливість охопити всі необхідні кластери і, відповідно, максимальну кількість ключових слів, необхідних для просування.
Розробка структури сайту на замовлення
Ефективна розробка структури нового сайту або її оптимізація на вже існуючому ресурсі можлива лише після збору семантичного ядра.
При її створенні важливо враховувати цільову аудиторію, цілі проекту. Структура має бути логічною, інтуїтивно зрозумілою, зручною для користувача. Грамотно спроектована ієрархія розділів і сторінок сприяє кращій навігації, утриманню користувачів, позитивно впливає на SEO-показники. Сторінки мають бути пов'язані між собою так, щоб пошукові системи легко знаходили та індексували контент. Це не тільки підвищує позиції у видачі, але й покращує зручність використання сайту, що, зрештою, впливає на конверсію.
До 10 категорій
20-30 категорій
Більше 30 категорій
Замовити структуру сайту у SEO-фахівця
Незалежно від того, чи йдеться про корпоративний сайт, інтернет-магазин чи блог, грамотна організація контенту та розділів відіграє важливу роль у просуванні. При цьому обсяг робіт та підхід відрізнятимуться залежно від типу сайту, його цілей.
Для невеликих сайтів-візиток або персональних блогів структура може бути досить простою, з мінімальною кількістю розділів та сторінок. Основна увага приділяється зручній навігації, правильному розподілу ключових слів, що допомагає швидше зайняти високі позиції у пошуковій видачі. Створення структури таких проектів включає аналіз цільової аудиторії, формування невеликих, але релевантних тематичних розділів, які допоможуть утримувати користувачів на сайті.
Коли йдеться про інтернет-магазин, обсяг робіт значно зростає. Тут SEO-фахівець розробляє ієрархію категорій, підкатегорій, інших розділів, орієнтуючись на запити користувачів та принципи внутрішньої оптимізації. Крім базової структури, важливо продумати фільтри, навігацію, а також оптимальні шляхи до товарів, щоб спростити покупку та мінімізувати кількість дій для користувача. Правильна структура інтернет-магазину збільшує шанси на успішний продаж, покращує видимість сайту в пошукових системах.
Для корпоративних сайтів, де важливий імідж компанії, структура буде ще складнішою. Приватний SEO-оптимізатор враховує всі можливі розділи — від послуг та проектів до новин та портфоліо. Тут важливим є не лише дотримання SEO-стандартів, а й можливість гнучкого оновлення структури, що дозволяє компанії адаптуватися до змін на ринку та запитів клієнтів.